ςöηd∂g


Jäklarrr vilken bloggtorka, men jag har haft fullt upp med att jobba och packa flyttkartonger. På onsdag blir det eventuellt inflyttning, om inte på torsdag. Ska måla om väggarna och göra fint och det måste ju självklart få torka innan man flyttar in alla möbler. Jag är galet taggad, har nästan packat klart allt men just nu är det bara kläder och vise versa kvar.

Idag blev det strömpilen med Elin innan jag började jobba. Hittade två leggings och en tröja, bilder kommer senare. Ska fara en sväng i morgon och inhandla tvättmedel och annat skit till lägenheten, dessutom är det fler saker som måste investeras.

Är för tillfället hos syster och chillar, ska börjar röra mig hemåt snart. Då blir det ben & jerrys och hem till midgård med älsklingen, mys! ♥

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0