SCHWETTIG DAG


Efter ett pass på jobbet har jag kommit mig hem. Har inte fixat punkan på min cykel än så jag for förbi mina kära föräldrar och lånade mammas cykel. Tack! Det var underbart fint ute när jag cyklade hem, skulle haft med mig en kamera men icket. I morgon blir det att hojja till jobbet, det blir kanon! Under morgondagen ska jag även hinna med att hälsa på min goa mormor, det var längesen nu. Jag får skämmas som inte är där och hälsar på oftare, seriously.

Det har varit varmt idag, i alla fall på jobbet.
Njut medan sommarn är här, det var drygt ett halv år sedan vi hade snö och snart kommer den igen. Brr!
Nu väntar sängen, i morgon väntar jobbet.. it's time to go!

Ikwell bju jag på en låt. Har inte tagit några bilder eftersom jag inte har någon kamera på telefonen, drygt. Efter allt jobbande förtjänar jag en ny.

Som sagt, sängen väntar så godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0